Lördag/Söndag...

För mig är det som söndag idag, alla har säkert fina lördagsplaner medans jag ser fram emot en kväll i soffan och att inte göra något alls. Mys :)

Eftersom jag hade party både torsdag och fredag så borde det vara lugnt idag. Hade en mycket mysig kväll hemma hos Emelie igår med Anna. Lagade kyckling, couscous (stavas!?) med en kall sås och lite sallad. Mums! Är inte hemma nu men när jag kommer hem ska jag se till att få upp en bild eller två :) Och så lite vin till det... Tack tjejer för en toppen kväll, får vi göra om snart!

Sov länge idag och vaknade och blev bjuden på scones, kunde nästan inte bli en bättre start på dagen! tack tack min vän.

Sitter och kollar på resor, sugen på att åka iväg en sväng till solen. Men lite dumt med skolan.. hm.

KRAM K.


mys middag med Emelie & Anna i Malmö

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej hej=)Hoppas träningen gick bra! Regnet bara öser ner men det lutar åt en promenad när det lättar lite, känns som jag måste ut i dag=) Kramar vi hörs i veckan

2009-10-25 @ 13:22:10
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0