Måndag och dags att köra igång med hemtentan...

God morgon!

Ja nu är det dags att börja med hemtentan, den ska vara inne på fredag men hoppas att jag kan känna mig klar redan på onsdag.. vi får väl se :)

Men det känns bra iallfall, har haft en toppen helg!! Lång har den varit också eftersom den började på torsdagen. Underbart :) Middagen i fredags blev mycket lyckad, tackar :) blev en sen men rolig kväll.
Lördcagen bjöd också på festligheter hemma i korridoren och fortsatte vidare i området.

Men har inte bara varit party, som man annars kan tro :)
Har varit ute och gått i det blåsiga höstvädret här i Lund, väntar på Lina och Cilla nu för en morgonrunda, förstår inte hur det kan blåsa så här!! Burr!!

Ugår blev det tillochmed bullbak för att fira KanelbullensDag :)
Lina ringde så gick över till henne för ännu fler bullar och ännu mer kaffe! Mys :)

Nu blir det att gå en runda men sedan fullt ös med hemtentan! önska mig lycka till ;)

KRAM K


Fina & stora bullar, får knappt plats i ugnen :)



haha undrar om Carl spelar förmycket RockBand?! :)

Kommentarer
Postat av: M

Visst önskar jag dej lycka till med hemtentan och bullarna ser mycket goda ut. Ska bara säga att här blåser det också. Ibland så de små barnen faller.

2009-10-05 @ 12:06:27
Postat av: Miss Dalarna

Lycka till! Hoppas du kommer och fikar med mig på söndag :)

KRAM

2009-10-05 @ 16:09:25
Postat av: Anna

Haha, vilka fina bullar, men måste erkänna att mina blev liiiite finare ;) Klart du kommer vara klar på Onsdag, det ska jag iallafall så ska tjata på dig när du pratar för mycket :) Kram

2009-10-05 @ 20:03:34
URL: http://annakristinasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0