PENGAR...

Äntligen har de kommit!
Sitter fint med lite extra pengar just nu. Har redan skapat mig en inköpslista på vill ha-saker. Bland annat en ny dator! Denna har snart gjort sitt och jag är i behov av en ny. Funderar på att lämna PC :)

Hade en helt underbar helg och känner mig utvilda för en ny vecka. Träningen går bra och ska iväg med Lina vid 18:00 idag med. Har dock bara varit på Step-pass så jag känner mina vader om jag säger så :) Men ska inte klaga, skönt att röra på sig också!

Var på Landsarkivet här i Lund  idag. Mycket bra faktist, men vet inte om jag har några böcker där som jag ska läsa. Har ju mina Dagböcker på biblioteket :) Tycker bara det är konstigt upplagt av vår lärare att lägga detta besök när vårt PM redan ska vara inne och vi har bestämt oss vad vi ska skriva om. Han vi pratade med gav oss mycket bra förslag och hjälpte oss mer än vad hon har gjort. morr...

Och på fredag kommer Andera och det ska bli trevlig, på lördag blir det Köpenhamn och Sensation White! Ahahhaaa UNDERBART!

Nä nu innan träningen ska jag läsa de böcker jag har kommit över. In i Krigarnas dagböcker, mums! :)

KRAM K.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej=) Fasen va gött med lite pengar, ja en dator är ju alltid trevligt=) Träna på! kram kram

2009-10-27 @ 17:15:51
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

skulle du kunna läsa mina texter och dikter o vägleda mig lite. behöver lite tips och råd.



tack på förhand.



/Beloni, där text blir verklighet

2009-10-28 @ 19:08:53
URL: http://beloni.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0