Så nu var det klart...




Läskiga dockor på museet, varför ska det alltid vara så? Konstigt ljus och musik gör det hela inte bättre... Usch, det var nog sista gången jag gick ensam på ett museum. Iallfall ett som detta.. Sprang in på en annan utställning också,  Killar - en utställning om dagens killar och gårdagens mansideal, haha den var mycket trevligare :)

 



Blev en lunch med Josse också, eller jag åt och hon tog en kaffe. Kul med lite uppdatering.
Hon körde mig hem och nu sitter jag här och har en brasa tänd, mysfaktorn är mycket hög :) Mamma har också kommit hem.. Ska kolla igenom det jag fick fram idag.

Ha en bra kväll,
KRAM K

 



Kommentarer
Postat av: Anna

Gud vad seriös du är männska! Jag har inte ens öppnat mina kära böcker än..Fast det borde jag nog ha gjort.. Har varit lite duktig och anmält mig till Våren och mailat Kalmar om mina jävla ringar... :)heja mig!

2009-10-14 @ 16:23:28
URL: http://annakristinasvensson.blogg.se/
Postat av: Ellen

ser hur mysigt ut som helst, nästan så man längtar hem lite;)Hoppas att allt är bra! Nu ska det ätas lite mat och sedan är det dags för lite bak med våra äpplen igen=) puss puss Hälsa

2009-10-14 @ 17:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0