Dagen mitt i veckan, städ-dag...

Men måste väl säga att det inte går så bra :) Har inte fokus på att städa, blir mer att jag dansar runt och lyssnar på härlig musik! Drar väl upp dammet med mina tossor ;)

Solen skiner och det är fint väder, borde gå ut en runda. Tror inte att jag pallar att springa den runda som Lina och jag tog, men en liten runda kanske.. hmm.

Ska packa också för en go helg, som börjar redan imorgon!!! Lång helg helt enkelt! Åker till Hbg imorgon för att tura lite, sedan upp till skolan på fredagen 10-12, tåg till Linköping 12:23. Så får dra med min väska fram och tillbaka...aja.

Ikväll blir det nog fotboll om vi får plats.

KRAM K.



snart till syster... mys!


Det går framåt för mig nu :) Rummet är klart, bara badrummet kvar..suck! Men drog mig ut på en lite promenix. Jag hade en bra runda i huvudet och uppskattade tiden till 20min, det räcker idag!, men tyvärr så är Lund ett virrevarr av cykelvägar, stigar, motorväg eller störrebilväg. Ja, jag kom vilse... helt otroligt! Rundan tog dubbelt så lång tid men det kanske var lika bra :)

lön imorgon
längtar, längar....

Kommentarer
Postat av: Syster

Hej hej=) Så din helg börjar redan imon, va roligt:) Ska bli så kul att du kommer upp i helgen, längtar! Blir nog lite party på lördag ev studentställe. Hinner du kan du väl ta med nåt plagg åt mej;)? Kram kram

2009-09-16 @ 21:49:30
Postat av: m

Hejsan!

Hoppas att din helg blir bra. Hälsa upp till Linköping. Må så gott. GLÖM inte din kamera idag när du är i helsingborg=)Kram

2009-09-17 @ 07:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0