Den bästa helgen på länge med de bästa...

Jag har haft en riktigt bra helg!!! Har ett konstant lyckorus i kroppen och kan bara ge helgen toppbetyg!
Erica och Lowa kom på torsdagskvällen och det var helt underbart att dom kom en dag tidigare. Upp och laga lunch på fredag fm. Kyckling och potatis, den såsen.. ohlalala!! :) Jag, Lina, Gustaf och Roger gjorde ett mycket bra jobb i köket och fick bra med beröm. Tyvärr missade jag att se de glada gästerna då min skola började 12. Gick helt okej, lite segt att sitta där när man vet att mina pärlor är på stan och bara väntar på att jag ska sluta! Mötte iallfall upp E&L och det blev lite shopping! åh att jag inte har min kamera, för jag har gjort så många bra inköp!! :)

Lagade en god sallad och var sedan redo för en galen kväll med förfest i korridoren. Mycket folk och jag tror det var uppskattat! Kvällen slutade med att alla 4 brudarna sov hemma hos mig. Myspys och en god frulle dagen efter. Lina lämnade jag åkte och kollade fotboll. Vi andra tog bussen till Malmö för att shoppa lite till :) Entré bjöd på lite smått och gott. Tog oss in till Lilla Torg för att äta gott, och delade på lite vin och en drink... tiden går fort när man har kul och köksklockan hemma stod på lite i 4 när vi var hemma. Då hade vi avverkat 4 barer, dansat och skrattat så mycket att jag idag har ont i magen, brännt mer pengar än vad vi hade tänkt oss, lagt grunden för en ny butik som Erica ska öppna i framtiden(noga nerskrivet på en servett). Måste säga att min bild av Malmö har ändrats. Mycket trevliga människor, tack tack för en kul spontankväll! :)

Men nu har dom åkt och jag sitter hemma i mitt lilla rum. Men blir SöndagsMiddag på GöteborgsNation vid 18:00 med Lina med flera. Bara det inte är något med bacon för det har jag nog ätit varje dag känns det som! haha.

Nu; bilder på de vackraste vännerna man kan ha, njut! ♥


Fredag:







Lördag:




haha denna bild fångar hela helgen. Päls, Nitar och Paljetter! :)


KRAM K.

illa att min kamera inte är på sin plats! har ju gjort en hel del bra inköp :)
Den svarta/silvriga klänningen från fredagen är ny, ser inte mina nya älsklingar tyvärr! ska se om jag hittar en bild på nätet...
även köpt ett par jeans, som jag har på lördagen. Nitvästen är ny och två "baströjor" ligger i väskan. även en liten plånbok/väska med nitar köptes i Malmö. en nöjd persson!


SÅ där är den, min älskling :)

Kommentarer
Postat av: M

hejsan! ser ut att har varit en helt okej helg!!!!

Mycket inhandlat, fattar inte när du ska ha allt. Skorna såg jag i barran i lördags och tänkte "något för Bella", så rätt jag hade. Tusen Kramar

2009-09-13 @ 18:31:47
Postat av: Ellen

Ring mej=)

2009-09-14 @ 16:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0