Hemma hos Frasse...

Sitter hemma hos Lina och kollar fotbollen, inte så kul match måste jag säga... Men det är mysigt :) Har ätit lite efter ett superkul träningspass!! DansAerobics :) jag klarade hela och mycket bra tycker jag iallfall! Får göra om det nästa vecka!
Eftersom jag varit så trött den senaste tiden har jag köpt lite nyttiga saker på hälsokost, och jag tror det funkar :) Har haft en bra dag i gräset utanför biblioteket med Anna och Emelie. Solen var skön och lite thaimat till lunch satt inte fel! haha...
Lite piggare är jag, men nu börjar kvällen att komma... gäsp!
Imorgon blir det skolan igen, läsa lite texter och så. Blir nog bra. Ska laga en kaka med Lina som vi ska ha på fredag när vi har lunchen på GöteborgsNation. Det ska bli kul, får återkomma med hur det gick :)
På kvällen ska vi hem till Anna, jag Emelie och Lina. Ska göra sushi! Har ju aldrig ätit det så kanske blir bäst om jag gör den själv :)
Nu är det som sagt fotboll. KÖR HÅRT!
KRAM K.


Kommentarer
Postat av: syrran

Hej hej, vi har också på fotbollen, men jag tittar inte så mycket! Jag har inte tränat i dag, blir nog nåt imon. Dans är inte min grej men du är ju säker på det så jag förstår att du gillade det passet=)hälsa Lina... Kramar från mej

2009-09-09 @ 20:20:51
Postat av: Anonym

Gogmorgon! Det var bra att du tog dej till hälsokosten och fick lite nyttiga saker. Du ska se att det hjälper,med träning och bra mat så kommer du att bli pigg som en lärka!! Kram

2009-09-10 @ 08:15:34
Postat av: Anonym

vilka visdomsord:P

2009-09-10 @ 13:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0