I gotta feeling...


Städa, städa och städa... En vecka och jag har lyckas stöka ner så jag knappt kommer fram här hemma :) Men nu är jag på G, med lite go musik så går allt som en dans!!!
Idag är det korridorsmöte vid 17, då får jag se vilka som ska bo här :) Får se vad som händer ikväll, ska höra av mig till Anna och Emelie, Carro kanske är i krokarna och Elin och Lina finns också i staden!

Men imorgon kommer Cissi!! ♥ Helt underbart! Hade varit pricken över i:et om Erica också satt i bilen! Men annars så ser jag henne nästa vecka!! Åhh så underbart! Kom kom mina hjärtan!

Dricker just nu kaffe från min lilla bryggare, den är så söt och passar mig perfekt! Doftar gott med kaffe här inne nu, bara lite nybakta bullar som saknas :)

Skulle ju som sagt ta tag i träningen när jag kom ner till Lund. Men jag ger mig själv en veckas ledigt innan jag börjar, så på måndag kommer jag gå på mitt första pass. Ska bli spännande! Börjar en ny kurs på måndag så ska bli kul att se vad det är. Annars kommer nog tiden att rinna på ganska så bra. Och jobbet i Helsingborg är borta :( Men ärligt så vet jag inte när jag skulle ha tid med att jobba så mycket...

KRAM K.

Och ja mamma, ett kamerasnöre kanske inte vore så dumt! Eller en större väska så jag får ner alla mina saker och slipper lägga kameran i någon annans väska :) MEN jag Har en fin väska! Ska bara ta mig i kragen och komma upp, får passa mig för Sanna ;)

Kommentarer
Postat av: Ellen

2009-09-04 @ 15:46:53
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så du ska få lite besök i helgen du, det är väl inte så dumt=) Då får du väl plocka undan så iaf dina gäster kommer in haha=) Kram på dej

2009-09-04 @ 15:48:15
Postat av: M

Va bra att du tycker om din kaffebryggare. Är inte så dumt att ha en på rummet. Hoppas mötet i dag gick bra. Kram

2009-09-04 @ 21:29:04
Postat av: E

Kipp=) Blev det besök av nån i helgen=)? Kram kram

2009-09-05 @ 19:17:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0