Nu är det höst hos Fröken P...





Är tillbaka i Lund efter en underbar helg...
Helsingborg var lika bra som vanligt och det blev turning och en sväng på Villan.

Men detta med Skrivargrupp?! vad är det för mening med det?? Tog mig dit på fredag fm, jag och 6 personer till typ. Och inget mer. Helt onödigt enligt min mening, får se om jag går på nästa...

Tog iallfall tåget till Linköping på kvällen och kom till min syster där det bjöds på en underbar middag! Tack tack, Henke är en toppen kock! En lugn, men mysig kväll.
Syster och jag gick en runda på lördagsmorgonen och kom hem till en god frulle.. Mmm det är det bästa! :)
Tog en runda på stan och köpte en väst, hittar inte den jag söker efter som jag hittade i Gbg men denna är minst lika bra, från Vila. Päls, så den är mysig :)
Tog sedan en trevlig lunch på stan, riktigt sommarväder!!
Väl hemma igen var det dags att göra oss klara för kvällen och ladda upp med lite drinkar. Piggelinen var framme igen, har blivit lite av en favvo drink :)
Sanna och Lina kom lite senare och då var festen igång!! Ett avslut på Harrys kunde inte bli bättre...
Söndag, bakisdag :) Handboll, pizza och godis.. mums!
mer shopping på måndagen och sedan var det dags att ta tåget hem.
Underbar helg, tack alla!

Nu är skolan igång, och hösten har kommit. Unnade mig en liten blomma idag :)
Nu blir det träning med mina nya träningsbyxor.
Kan det bli bättre?!

KRAM K.



Kul på turningen i Helsningborg.. :)


Underbar fredags middag!!!

Festfina för lördagens drinkparty.


Måndags Shopping!

Kommentarer
Postat av: M

Ni verkar ha haft det hur mysigt som helst. Så då passar det bra med lite träning idag och vilka fina höstblommor du har köpt=)Kram

2009-09-22 @ 16:54:15
Postat av: Sanna

haha, nu börjar jag bli orolig att du och jag blivit en och samma person. var och provade den västen på vila igår! i den andra färgen tror jag dock, vi får göra succé med dem i Lund på fredag.. :) ses snart my love!

stor puss!

2009-09-22 @ 17:22:22
Postat av: Ellen

Hej å tack för i helgen!:) mycket trevligt... Fina blommor du köpt, riktigt höstiga såhär på höstdagjämningen;)Vi hörs Massa Kramar

2009-09-22 @ 17:56:19
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0