Nu är jag på gång...

Skolan har börjat och det är lite att fixa, men det ska nog gå bra. Ska bara komma på ett bra ämne att skriva min B-uppsats om.. Hm något från Kalmar kanske? Finns ju lite där, och Öland. Ja jag får då fundera på det imorgon...

Kom ju som sagt hit i söndags och det känns bra. Under måndagen så lyckades jag att packa upp och trolla bort alla mina saker, känns bra att det inte står framme längre :) det man inte ser... Anna och Emelie kom förbi på eftermiddagen och vi köpte Thaimat och pratade hemma hos mig. trevligt trevligt, får vi göra om snart!

Tisdagen började med upprop i skolan 9:15. Många man kände igen från i våras så detta kommer nog att bli bra ska vi se. :) Tog tåget mot Helsingborg till Andrea och Sanna. Nollningsvecka så det var fullt ös. Var lite som en joker, varken nolla eller fadder.. Bara en partyglad vän :) funkade bra det med!
Skulle åkt hem på onsdagen, men ändrade mina planer i sista stund och bytte om till Discokläder och hängde med och turade och dansade.. Inget man kan säga nej till :)

Nu är jag tillbaka i lilla Lund och har haft första dagen i skolan. Kommer bli mycket bra tror jag... men vet inte hur jag ska göra med jobb?! Undrar om jag kommer att hinna jobba så mycket som jag behöver, får väl ringa till CSN annars.

Nu har jag lite ont om tid, ska vara hos Lina snart! På med den lilla svarta :)

KRAM K.


Discotema på båten...
(glömde min kamera i Helsingborg borde kanske ha den runt halsen?! så det får komma fler bilder en annan dag!)

Kommentarer
Postat av: Ellen

2009-09-03 @ 22:36:22
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hej Syrran! Tack för din uppdatering och kul att prata i dag=) Du kommer säkert på nåt b-uppsatsämne, jag gillade Vasas landstigning haha:P

Hoppas det var trevligt på partyt i kväll många kramr

2009-09-03 @ 22:37:55
Postat av: M

Kameran igen, det finns snören till glasögon som kanske vore bra för dej och din kamera!! Ha det så bra med skola och allt annat.Kram

2009-09-04 @ 07:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0