Regalskeppet Kronan, åh så bra...

Haha, ja men det får bli det iallfall! Ska bara komma på en bra frågeställning så jag inte kommer för nära arkelogi, det vore ju illa :) Men kanske ska gå in mer på besättningen och se hur det är det, kanske kolla upp kaptenen. Något för morgondagen iallfall!

Idag vaknade jag som en solstråle och mötte flickorna för frukost på Sköna Bönor. Ett bra ställe för en trevlig morgon. Gick sedan till UB och kollade upp och beställde lite böcker, hoppas de kommer snart så att jag kan läsa in mig på kronan och se vad som redan har sagts... forskningsläge ;) se jag lär mig!

Hade även ett roligt telefonsamtal.. eller roligt och roligt. Ja folk...

Nu har jag ätit lite och väntar på att klockan ska närma sig 18 då det är dags att träna igen! Har dock haft ont i ryggen i några dagar nu... kan inte sitta stilla förlänge och gör ont så jag får panik!! Kanske därför jag inte kan sova så länge?!

Nej nu blir det kaffe, åhh såå braa! :)

KRAM K.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hoppas träningen går bra vi hörs sen puss

2009-09-07 @ 19:06:17
Postat av: M

Illa med din rygg, du saknar kanske bäddsoffan???

Låter spännande med Kronan och dess besättning. Kram

2009-09-08 @ 08:28:54
Postat av: M

Hej igen! Du ska inte bry dej om lustiga samtal=). Må så gott!!!Tusen kramar

2009-09-08 @ 19:45:32
Postat av: Ellen

Hej hej... ja fiskgratäng ÄR gott, du ska lära dej:) Håller med mamma ta inte åt dej... puss

2009-09-08 @ 22:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0