En sammanfattning av helgen, ROCK ON...

Söndag igen...

Men vi får väl börjar med fredagen. Sanna kom och det blev en trevlig kväll. Satt hemma hos mig och hade en liten, men trevlig, förfest. Åkte till en Nation för lite dans, men kände att vi ville få ut så mycket som möjligt av kvällen så tog taxi till Tbar där vi stängde stället. Lite efterfest efter det, så vi rullade hem under småtimmarna...

Gårdagen var underbar!
Hade dock lovat att stå för grillningen, skulle tända grillen 16:00... Men efter ett tag kom vi på att det var för lite kol så det var bara att sätta igång spisen och steka ;) Men jag höll ut och åt mitt "grillade" kött och majs, gottgott!
Sedan var det dags för Korridorsfest!! Ohlala så bra det blev!
Rock tema för mig och Johanna, hade även klätt oss passande :)

Idag vaknade jag och ville helst ligga kvar i sängen eftersom jag visste hur det såg ut i köket! Att vuxna människor kan stöka ner så på bara en kväll?! Men jag tog mig i kragen och gick ut och hjälpte Sofie och Johan att städa. Gick mycket bra och nu ser det bra ut igen, kanske får moppa golvet en gång till :)
Will och hans vän bjöd mig och Peter på pannkakor, med sylt och sirap och bacon.. sa jag att Will är från USA? ;)

Söndag igen ja, det är dåligt väder och jag tycker jag är värd en dag inne på mitt rum.. kanske går ut för att köpa något gott till kvällen. Blir nog film med Johanna ute i köket ikväll, trevligt!

KRAM K.


Sanna och jag på Tbar, fullt ös som vanligt :)

Jag och Johanna matchade våra kläder till vårt tema, ROCK ON!

Carl och Will hade tema Sverige mot Danmark :)
Danmark vann en förkrossande seger!!! haha

God frukost med trevligt sällskap!

Kommentarer
Postat av: M

Låter som dina helger är fullbokade! Inte dumt att bli bjuden på frukost så där på söndagen=)

2009-09-27 @ 17:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0