Sjukt trött idag...

hej hej,

Har varit i skolan en sväng idag, Emelie har kommit tillbaka nu efter en liten resa :) sugen blir man!

Ska och träna med Lina vid 17:15, GympaStång. Blir bra, var länge sedan jag tränade styrka. Kan behövas ibland!

Städat lite på mitt rum, har en del saker och har kommit på att allt faktist inte kan vara framme :)

Charlotta är i Lund ett par dagar så ska försöka få ihop en fika med henne imorgon. Då fyller Emelie år så Anna och jag ska ta med henne ut och äta!! Ska bli trevligt, annars så blir det plugg hela veckan. helgen också tror jag... var länge sedan men har en hemtenta som ska in nästa fredag. Hade gärna varit klar med den på onsdag/torsdag!!

KRAM K.


Kommentarer
Postat av: M

Hoppas att dina hälsoprepparat hjälper dej. Inte dumt att plocka in sina grejer då få man mer plats=)

2009-09-30 @ 19:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0