Söndagar är en bra dag att börja om på...

GOD MORGON! Klockan är snart 14:30, så det kanske inte är så mycket morgon men god är den iallfall! :)

Vaknade i lagom tid, 10:00, utvilad efter en lååång natts sömn. Var på middag igårkväll hos Lina och flickorna där.. Så himla gott, de andra tog sig lite vin till maten och laddade för en ute kväll. Hör och häpna så tog Klara vatten till maten, en lördag! :) Var nog lika bra, kunde knappt hålla mina ögon öppna så det blev sängen med en gång när jag kom hem. Tog upp en bok från skolan, Forma Historia, och somnade snabbt :) Vaknade med ett ryck då hela Ulrikedal skrek ut sin glädje för Sverige!! (ja jag vet att jag missade matchen!) Kul att vakna och kunde somna om med ett leende på läpparna!

Vaknade som sagt i bra tid för att plocka lite hemma och ladda för teminens första träning. Hämtade upp Lina och cyklade upp till Gerdahallen, att det alltid ska vara uppför i Lund!!! Passet var sjukt kul och det känns bra att vara igång igen. Bara jag slipper att bli sjuk!

Nu ska jag plugga lite, läsa lite texter och fundera på mitt tema. Svårt! Middag ikväll på MalmöNation, klockan 18. Då kanske jag hinner med bio idag? :) Blev ingen igår... hoppas på sällskap idag!

KRAM K.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej hej=) Låter som en härlig söndag... Själv har jag suttit med näsan i böckerna sen halv 12, har en del att läsa tills imon. Henke är på handboll hela dagen. Har bokat mig på träning kl. 18 för att röra lite på mig i dag iaf=)NU blir det mat

Kram kram

2009-09-06 @ 14:47:39
Postat av: Anonym

visst är det skönt att bara vara ibland, lite studier, träning och mat med vänner. Blev det någon bio? Kom hem så följer jag med dej:). Kram

2009-09-06 @ 22:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0