Tårtkalas...


Johanna och Will fyller år så nu är det kalas i korridoren!

Min kamera har fortfarande inte kommit hem så detta är tyvärr inte den vi ska bjuda på men vi kommer nog göra en finare ;)

Idga har jag varit på UB(UniversitetsBiblioteket) hela dagen med Anna och Emelie. Jag är nöjd med dagens insats! Läst det vi ska ha läst tills imorgon och nu kommit på en bra frågeställning till min uppsats! yes!!! :)
Gick till GbgNation och åt lunch, att man kan få så god mat för 35kr. + kaffe och kaka! Underbart att bo i en studentstad!!

Har även fått tillbaka min cykel, bara 2 växlar som funkar men jag har ju klarat mig med det innan så det är ingen fara! En sväng förbi Coop så nu är kylen fylld igen...

Igår bokade jag biljetter till Linköping så på fredag ska jag dit och hälsa på syster. Vi blir ett litet gäng där i helgen, Henkes syster och hennes kompis kommer också. Får ser hur länge jag stannar, har inte bokat biljett hem :) Så äntligen får jag min väska!! Kommer passa så bra till mina nya skor ;)

Sitter nu och väntar på ett samtal från Statistiska Centralbyrån, ska hjälpa till med en undersökning. Tänkte först säga nej, men sedan tänkte jag att Varför inte? Jag vet ju själv hur svårt det är att få folk att ställa upp. Det handlar om Hur vi lever i Sverige så jag ska nog kunna ge lite bra svar...

Hej så länge... :)

KRAM K.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej =) Va gott med tårta! Mums:) Vad blev det för uppsatsämne? Va roligt det ska bli i helgen:) MÅnga Kramar

2009-09-15 @ 19:36:24
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!!!! Låter trevligt med tårtkalas.Det är inte dumt att äta gott för 35:-. Du får det säkert hur bra som helst i Linköping, hade varit skoj att vara med=)men det få bli en annan gång. Kram

2009-09-15 @ 21:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0