Träna träna...

Har haft en annan bra dag med Anna med en massa läsande på AF. Går framåt och jag har läst i en annan bra bok idag, Gud verkar med naturliga medel. Ja ni hör ju hur bra den är :)
En del kaffe och lite kaka så höll vi ut tills lite över tre! BRA JOBBAT ANNA!

Träffade Johanna en stund och nu har vi kommit på ett tema till lördagens korridorsfest! Blir nog bra, ni får se det efter lördag ;)

Åkte och tränade vid 17, ett aerobicpass. Var kul men såg sedan på schemat att det roliga passet jag var på igår var precis efter!!! Var ju bara tvungen att stanna kvar och köra lite till! Så det blev nästan dubbelpass, gick när det var 10 min kvar på det andra då var jag så slut att svetten rann i ögonen och jag inte kunde se mer :)

Hade hoppats på middagssällskap idag men min plan gick i kras :)
Istället blir det en av Fröken Ps specialare:

kanske lyxar till med ost idag ;)

KRAM K.

ibland är det tur att man bor i korridor, Carl hade lagat mycket mat och bjöd den som ville ha (jag) så det blev kyckling med oliver och fetaost med ris. Gott gott :) TACK!

Kommentarer
Postat av: M

Det låter härligt med träning, blir skralt denna vecka för mej. Idag har jag varit på Stekhuset och ätit en god räksallad. Finns inte mycket för mej just nu. Jag var med mitt "spel" gäng. Alltid trevligt att träffas.Ha det gott Kram på dej:)

2009-09-24 @ 21:52:32
Postat av: Anna

Säger detsamma, bra jobbat Persson! Jag är inte avundsjuk på din underbara bok..Imponerad över att du orkar läsa den!! Se där, du fick lite variation med maten, Lyckat :)

2009-09-24 @ 22:18:55
URL: http://annakristinasvensson.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hej låter som du verkligen kommit i gång med träningen=) Duktig du är... men du vet att kroppen måste vila också;)Mackisar är det bästa hehe kramar

2009-09-24 @ 23:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0