Är lite nervös...

Varför kan man aldrig lita på kollektivtrafiken?! Vad är det för vits med att tänka på miljön med att ta buss och tåg istället för att köra bil, när det alltid sturlar?! Blir så trött!!
Daniel sitter på bussen till Kalmar nu, eller ja till Göteborg där han ska byta till tåg. Igår fick jag åka en direkt buss (åkte samma resa) men chauffören lyckades ändå köra fel i Göteborg så jag hann bli riktigt nervös att jag skulle missa tåget! Det är bara 30 minuter innan tåget går... Vilket man borde hinna om dom följer sin tidtabell!!!

Så nu håller jag tummarna att han kommer fram i tid!

Annars består dagen av en massa pyssel inför kvällens fest. Syrran fyller 25 år och ska fira sig idag!! Vi blir ganska många så det ska bli kul :) Se till att det finns sittplatser till alla!

Vaknade nu eftersom Daniel hörde av sig, och kan inte somna om.. Fick ont i magen!
Är iallfall hemma på Tegel, känns bra. Spelade spel med familjen igår. Vi gav syrran och Henke TP som vi var tvungna att testa :) Riktigt skoj tycker jag!!

aja dags för frulle...
KRAM K.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0