En kväll då jag packar...

Dags att packa väskan och ladda upp för ett galet Valborgs firande i gamla Lund!!! Undra vad jag ska ha med mig? Måste nog kolla vädret, men blir väl som vanligt att jag packar allt för mycket. Men enligt mig är det bättre att ha med sig mycket saker än att stå där och tänka fasen!! DEN tröjan/klänningen/byxorna/skorna skulle jag haft med mig :) Ni håller med mig va?!
Har varit på jobbet ikväll, blev ganska sena.. Var så stökigt i butiken när vi stängde så vi hade inte mage att lämna det så tills morgonen, men kom på nu att det är jag själv som börjar vid 8 :P Tack mig själv!

Så imorgon jobbar jag mellan 8:00-15:00 sedan går bussen mot Lund 15:50 så har lite tid på mig där. Ska försöka hinna med att gå till banken på lunchen, betala hyran och så :) Tråkigt men måste väl göras...
Nej nu kan jag inte sitta här längre, dags att packa!!
Ses imorgon mina kära vänner,
KRAM K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0