En vecka med jobb och sol i Oslo...

Solen fortsätter att titta fram i Oslo. Börjar jobba vid 14:15 idag så det finns tid att njuta av det vackra vädret. Daniel jobbar inte förrens vid 17:00 så har för en gång skulle lite tid tillsammans ♥

Tyvärr har vi ingen sol på vår balkong! Men utsikten är fin :)

Jag jobbar borta vid de höga husen :) ser kanske långt ut men tar inte ens 10 minuter att gå dit!

Annars har jag inte gjort så mycket, men Daniel har tagit med sig ett spel.. Eller Hannes tog med det från Lund :) Carcassonne, ett helt otroligt kul spel som vi spelar lite då och då.. (tog en runda i morse!) har tyvärr inte lyckats att vinna än, men det kommer...

I söndags hade jag en fin dag i solen med Hannes och hans nya rumskompis Robert (tror jag!?)


Ha en bra dag!

KRAM K.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej=) Va roligt att se bilder! Skönt att inte ha så långt till jobbet=) Solen skiner i Linköping idag också men idag blåser det och är lite småkallt. Igår som du vet hade jag ett par timmar på balkongen! HAr fått börja se efter nya lägenheter, vi fick inte den vi var och kollade på=( Drygt, men bara att ta nya tag! MAssa KRamar

2010-04-13 @ 12:57:36
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0