Kvällspasset...

Godkväll.
Är hemma från jobbet nu, var en mycket konstig dag där ikväll.. Men kommer vara kaos imorgon då vi har Halv pris på röd pris och 25% på hela köpet för alla våra SMS-kunder. Ja det kan inte bli mer än mycket imorgon, och på lördag! :) Bara att bita ihop, jag ska låsa själv för första gången också, eller är ju aldrig helt ensam men ni förstår :)
Annars har jag kommit igång med träningen, känns bra. Var på gymmet idag, skulle haft en timme med en tränare men blev lite sen (inte mitt fel, men kan bli så när man är två!:) Men det var bara 5 minuter, men det gick INTE att börja timmen då, så det var bara att boka en ny tid. Måndag 8:30 hur jag ska klara det?!
NU är det sängen iallfall, Daniel kommer nog snart också.
KRAM K.

Jo, måste säga att jag hade en mycket trevlig kväll igår med Cissi, Karin och Erika. Var ute och åt på Jajas (Thaimat). Jag åt 3 rätter så var lagom mätt när vi gick hemåt :) Men vad det är trevligt, måste göra oftare!

En sak till: jag åker till Lund om en vecka för att fira Valborg :)

Sååå, God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0