Måndag...

Idag har jag arbetat hela dagen, eller iallfall mellan 8-16 :) gick mycket bra, den tiden går mycket snabbare än den sena från 14-22. Konstigt att det kan vara så...

Men efter det gick jag och tränade :) Skaffade mig ett kort igår så då var jag på Pilates. Kanske inte riktigt var min grej, fick ont på ställen som man inte tränade och hade svårt att andas :) Men idag gick det bättre då var jag på ett DansMix-pass. Vilket innebär att vi dansade en massa olika danser. Afro, hip-hop, jenka, fågeldansen, passodoble (?), jive, Grease-dansen med mera. Kommer nog ha ont i kroppen imorgon, tur att jag är ledig!!!

Har kommit på att jag är ledig varannan tisdag, de veckor som jag jobbar lördagen på. Kan ju vara bra att veta. Fint med en dag mitt i veckan. Men hade varit fint med måndagen ledig, då hade jag varit fri lördag-måndag :) Men man kan inte få allt, haha.

Ikväll har Daniel jobbat och Cissi har varit på besök. Fått henne att spela med mig :) Haha jag förstår inte att folk kan tröttna så fort, kanske jag som är galen som skulle kunna spela spel hela dagarna?! :)

Är som sagt ledig imorgon, och det är Daniel också. Hoho två dagar på en vecka! Otroligt! :) Jag har planer att gå och fixa lite småsaker, handla blommor och jord så vi kan plantera lite på vår balkong. Luncha i stan kanske och, kanske, lite shopping! :) får min första lön på torsdag, undra hur mycket det blir?

Ha en bra kväll
KRAM K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0