Nytt i garderoben...

Lite nytt har tillkommit i min garderob sedan jag började på KappAhl...kanske inte så konstigt?! :)

Det är otroligt vad man kan finna där inne. Tipsar alla om att ta en extra runda på KappAhl när ni är på stan nästa gång, ge inte upp!! Gobitarna finns där bland alla tantkläder :)

Senaste:



Jeans-skjorta är alltid bra till sommaren, en vit "tjock"-tröja till mysiga grill kvällar och en söt klänning till festen :) Bra va? (längtar efter sommaren så blir mycket sådant nu!) Och ett par fina strumpbyxor med hjärtan...

Slutade redan vid 16:00 idag, och hann med en kaffe med mitt hjärta innan han började jobba. Hade stora planer för dagen, solen skiner och det skulle varit en perfekt dag att gå en runda i området (har inte gjort det än!) MEN sitter fortfarande här, borde städa... blir nog det annars blir Daniel ledsen när han kommer hem :)

Hoppas att mamma kom med tåget eftersom alla flyg är inställda, tänk vad en vulkan kan ställa till med! Men men, ha en bra kväll!

KRAM K.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej syrran! Jättefina kläder, KappAhl känns väl inte som första affären att gå in i, men jag ska nog faktiskt in och titta nån dag=)Hoppas allt är bra mer er (och du städa till så Daniel blir glad)! Var rädd om dej KRAMAR

2010-04-15 @ 21:22:55
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/
Postat av: M

Hejsan! Jag kom till Stockholm och är nu tillbaka. Allt ha varit toppen. Få berätta när vi hörs.Kram

2010-04-17 @ 23:54:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0