Ber om ursäkt...

Mycket dålig uppdatering!

Men Way out West var toppen, som vanligt. Hade inte förväntat mig något annat heller för den delen :) Bra musik och härliga människor och blaskig öl på området, det är livet det. Bodde kanon bra hos Sophie tillsammans med Johanna. Kunde inte bli bättre, tacktack igen!

Men nu är man tillbaka på jobbet och allt går bra. Sitter och försöker få ihop en bra ansökan eftersom jag ska söka en annan tjänst på KappAhl... vågar inte hoppas förmycket men håller tummarna! Tur att jag har Daniel som kan hjälpa mig att skriva ihop något bra :)

Annars händer det inte så mycket, Daniels mor och far kommer på lördag och stannar till måndag. Alltid kul med besök. Emelie och Maja kanske kommer i september och mina underbara brudar hoppas jag kommer i oktober. Ser alltid fram emot våra träffar, även om vi inte ses så ofta så är det alltid så jäkla kul! ♥ Mycket kärlek till er alla! ♥

Ska se om jag hittar några bilder från den senaste tiden,

Underbara människor på Way Out West


Party i ösregn :)


KRAM K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0