Food Story

Hej!
Idag kommer det att bli en bra dag, tror jag..det känns så i kroppen :) Solen skiner och jag är ledig! Kan nästan inte bli bättre. Jag har tagit mitt pick och pack och gått ner till Daniels jobb på Food Story. Ett restaurang/café som serverar ekologisk mat, mycket fint. Så här sitter jag med en soyalatte och ska skriva klart min ansökan. Det är sista dagen på torsdag så måste in idag.
Men jag har även med mig digitalkameran och dess stativ! Här ska det fotas! Måste bara hitta några bra motiv :) (har även med min instruktionsboken!haha)

Ikväll ska jag träffa Cissi, var länge sedan jag såg henne. Kan det vara 2 månader?! Oj så kan vi inte ha det...
Kanske möta upp Emilie och hennes vänner och vara med på ett Quiz som dom går på varje måndag, bli kul.

Nej som sagt, nu ska jag skriva klart.
Visar lite av mina vackra bilder sen, om det blir några!

KRAM K.


update Måndag 30.08.10 13:10
Har nu skickat in ansökan, men efter ett telefonsamtal till Emilie så är mina förhoppningar att få jobbet mycket små... /KP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0