Kläder, kläder...överallt...

Japp, jag håller på att rensa ut lite kläder... Nu när jag ska flytta så är det lika bra att passa på. Finns ju en del där inne som jag inte ens vet att jag har, varför envisas man då med att ha det kvar?! Att jag KANSKE skulle ta på mig den där tröjan, som sitter dåligt, ful färg, inne för 4 år sedan och till och med trasig? Nej nu ska jag bli vuxen och ta bra beslut :) Får väl se hur det går..hm. Kan iallfall inte ta med det till Spanien.

Annars har jag pluggat lite idag, eller läst texten. Tur att Anna hade det andra kompendiet, eftersom jag envisas med att inte köpa det.. snart måste jag väl det :(

Nä om jag ska bli klar här så är det väl lika bra att lägga på ett kol!

KRAM K.


min kära nalle, han bara trillar sönder... men en resa till soliga Barcelona gör nog susen :)

Kommentarer
Postat av: M

Låter bra att du rensar bland dina kläder, det behöver du. "knubbis" är väl ingen nalle? Han är en liten mus, och han kanske ska bo i Kalmar när du far iväg.

2010-02-08 @ 19:28:19
Postat av: M

Ursäkta han är ju en råtta!!!!!

2010-02-08 @ 19:49:03
Postat av: Klara

jaa det är han :) lika söt för det!

2010-02-08 @ 23:23:15
URL: http://clubbelladonna.blogg.se/
Postat av: Anna

Sicken sötnos:)

2010-02-09 @ 13:34:01
URL: http://annakristinasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0