Liten på nytt...

var det dags igen att bli "ung" på nytt! (är ju fortfarande ung så kanske låter lite fel) Men var på min första gymnastik-träning idag!!! Det var inte igår som jag befann mig i en riktig gympasal! :) Men idag var det iallfall dags att inta Malmös hall, MotusSalto. Gick väl över förväntan då vi började med volter, framåt för min del :) Är en tränare, Mats, som har hand om oss men får göra och testa mycket själva. Bygga upp stationer eller bara vara på golvet. Var 28 stycken idag, blandat folk från en massa olika grupper: gamla gymnaster, gymnaster som fortfarande tränar, parkour-gruppen, en elit sprinter/häcklöperska, de som inte kan något alls, dansare och den glada trion från Lund :) Dagens träning bestod utav fri-och handvolter och lite parkour träning... kommer ha ont i kroppen imorgon!!! :D

 

Nu blir det kväller för min del, ska laga lunch imorgon på Gbgs Nation imorgon.
Tacopaj med cheesecake till efterrätt! Kom och ät!!!

KRAM K.


detta är en glimt av vad parkour är :)

(film lånad av Alex, hoppas detta är ok!)

 


och ja, det är Alex själv :)


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej=) Låter hur roligt som helst! Hade varit roligt:) Själv är jag ju i en gympasal/ idrottshall varje dag nu på praktiken, men då är det ju inte jag som kör:) Ont idag? Hoppas allt är bra Många Kramar

2010-02-10 @ 09:03:18
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/
Postat av: M

Du måste ha haft det kul i gårkväll med träningen. Du kanske kände dej lite seg, det var ju några år sedan du slog volter.

2010-02-10 @ 19:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0