Mysigt besök från Kalmar x2...

Ja i helgen har det varit besök från de underbaraste tjejerna som finns, Erica♥, Lowa♥, Cissi♥, Josse♥, Lina♥ & Andrea♥. Har varit i både Lund och Helsingborg och gjort städerna osäkra. Mycket skratt och tips i livet.. Det är tur att vi har varandra!! Ni är det bästa som finns!!

Annars har jag försökt att ordna upp vad jag ska göra de kommande månaderna.. Och planerna har ändrast en del! :) Blir inte Barcelona pga många olika orsaker, inget jobb och skolan vi ville läsa på gav oss inte CSN så det hade blvit svårt att klara sig. Och så är språket svårt, eftersom dom inte är så bra på engelska i Spanien.
MEN det är inte det att jag kommer att stanna i Lund för det, nya planer är Oslo. Så fortsätter att packa ur mitt rum, och Johanna tar det så snart som. Känns bra med Oslo iallfall, kanske inte så varmt som i Barca men ska inte klaga. SÅ är ju söta Cissi där med :)
Håller er uppdaterade om vad som händer :)

Så idag var mamma och pappa i Lund och tog hem en massa saker som jag hade här hemma som jag inte vill ha kvar.. Sjukt att det kan vara så mycket, hade 42 par skor!!! Är nu nere i 15, men kankse också det är för många till Oslo? Men kan ju inte blir för många skor enligt mig! haha.
Var i Malmö och lämnade saker hos Emelie, tog sin lilla tid att få dit hennes saker (har varit hos mig sedan november kanske?) Men nu är det också klart, check!

Daniel kommer ikväll!! ♥♥♥

KRAM K.


Kommentarer
Postat av: M

Tack själv för en fin dag! Nu är det fullt med saker här hemma som ska förvaras. Ska hitta lite plats här och där så blir det bra<3

2010-02-24 @ 22:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0