Nu går det framåt...

Börjar ordna upp sig med min flytt nu... känns bra att jag har fått svar från AFB om mitt rum, behöver bara skicka in ett bevis på att jag har anmält mig till kursen i Barcelona och det ska jag göra idag. Mailade även studievägledaren om ett studieuppehåll och hur jag ska göra med mina studier. Vill ju tillgodoräkna det jag läser nu, Metod och Teori-kursen, så om jag inte kan det behöver jag ju inte läsa det nu.. vilket betyder att jag är ledig!!! =)

Jag har fortfarnade ont i benen efter Poolåkningen i St Hans-backar här i Lund =) Jag och Johanna + några av hennes vänner blev barn på nytt och lekte i snön några timmar under lördagen. Efter det utgång, har varit en lååång helg som började i onsdags =)

Sitter och försöker plugga lite, går så där. Har en del annat att göra! Gick och hämtade mitt nya körkort idag, en mindre sak att göra! tyvärr så ligger alla kläder kvar på golvet från min storstädning av garderoben, men måste ta tag i det innan helgen då alla tjejer kommer! Oj vad jag längtar efter alla!!!

Imorgon är det andra träningspasset i Malmö, längtar!!!

KRAM K.


Kommentarer
Postat av: M

Hoppas du få en kul kväll med träningen i Malmö i kväll:-)

2010-02-16 @ 08:27:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0