5 januari, tiden går fort...

Snart en vecka in i det nya året, tycker att det går skrämmande fort...
Kan man inte bara pausa tiden ett tag?! det hade jag gillat, väldigt mycket.

Är hemma på mitt rum, nästan alla har kommit tillbaka. Fullt med folk, alltid lika trevligt att möta mina kära grannar :) Johanna flyttar dock i veckan, men inte så långt. Tur det :)

Annars rullar dagarna på, på fredag ska uppsatsen in. Den kommer nog att bli klar iallfall, yes! Men om den får ett G får jag vänta tills den 15 eller så.. då jag ska lägga fram den för resten av klassen. nervös? oh ja!

Melissa Horn håller mig sällskap ikväll, har även kollat på en film.. lite deppig så kanske ska se något roligare innan jag somnar :) Men bra är den, kommer ihåg att vi såg den i skolan...Christiane F - wir kindern vom Bahnhof Zoo


Nu säger jag God natt imorgon ska jag göra klart uppsatsen, och sedan träna med Lina vid 15:15

 

KRAM K.



Kommentarer
Postat av: Malin Olsson

2010-01-06 @ 09:09:17
URL: http://malin
Postat av: Malin Olsson

Usch varför sitter du och kollar på den hemska filmen. Kul att följa dig här. Fortsätt skriva =) Kram från Kalmar

2010-01-06 @ 09:10:12
URL: http://malinolsson87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0