Bit för bit...



God kväll...
Tisdag, vilket innebär den första dagen för uppsatsopponeringen. Känns mycket bättre idag än vad det gjorde igår, kommer nog att gå bra. Men blir ju alltid jobbigt när det mesta dom säger är allt dåligt de hittar i uppsatsen. Men tror inte Marie hade låtit mig lägga fram min uppsats om den inte hade fått ett G. Hoppas jag... :)

Annars är det en mycket slapp dag. Kom hem efter en trevlig lunch med några från klassen, och började läsa uppsatser.. men förlåt Carro! jag somnade! Haha, men efter att vilat mig ett tag så var Carros uppsats mycket bättre! Helt klart ett VG från min sida! Bra jobbat! OCh bra jobbat Emelie som klarade sin uppsats idag!!

Har tagit en paus till i pluggandet, har hittat ett pussel som jag gillar :) Är nog något jag är bra, tycker jag iallfall. Haha...

Hoppas alla får en trevlig kväll, det ska jag ha...

KRAM K.




Kommentarer
Postat av: Candy

pussel alltså? tja det kanske man skulle testa ändå, fördriva tiden med någonting

2010-01-12 @ 21:37:51
URL: http://caandydarling.blogg.se/
Postat av: M

Pussel håller hjärnan i gång, så pussla på:-) Kram

2010-01-13 @ 20:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0