Dags att packa väskan...

Japp, för jag och Emelie har bokat en resa till Barcelona nu på söndag och stannar tills den 2 feb :) Lång semester, men har inget i skolan och jag vill så gärna åka ner. Så det gör vi nu :)

Flyger från Köpenhamn och Emelie som har vänner i hela världen typ kanske kan fixa något boende från lördag till söndag, då vi ska umgås med Lina m.fl i Köpenhamn på lördagen :) Så det är bara att packa väskan för en lååååång resa! Underbart!

Första skoldagen på den nya kursen idag, hoppas det blir bra och att vi delar in klassen i mindre grupper. Tyckte vi var så många på uppropet :)

Nähä, nu väntar kaffe..
God morgon alla kära.
saknar mitt hjärta ♥

KRAM K.


Kommentarer
Postat av: M

Oj, vad du flyger och far;-)Jag hoppas att du få det bra i Barcelona och så få du hälsa. Kram

2010-01-22 @ 15:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0