Oh ajajaj, min kropp...

Hela kroppen gör så ont idag!! Efter ett hårt träningspass i Malmö Högskolas gympasal med hopp och lek känner jag att jag lever... Fick damma av mina gamla gymnastikmuskler och det var riktigt kul! Har saknat det lite, och det var så kul att man fick göra vad man ville och testa på det mesta. Tränaren sa att det skulle starta en ny grupp KulGympa på lördagar..kanske vore något att testa. Ska kolla hemsidan nu :)
Annars kan jag bara säga att detta har varit den bästa helgen på länge!!! Fredag och lördag med party och mys, och träning och film på söndagen. Underbart! Haha, köpte en på chips på dagen som sedan fylldes på med en Stor påse godis, en med nötter och läsk. Middagen bestod utav en stor pannkakstårta med choklad, banan, grädde och sylt. Smaskigt! :)
Idag blir det chill, ska tvätta lite och sedan iväg på middag ikväll. Njuta av den sista dagen... :(
På onsdag drar det igång med lunch igen på Göteborgs Nation, kom och ät. Blir kyckling :)
Nu ska jag ta tag i mig själv och duscha!
fixar lite bilder under dagen!
KRAM K.



smaskens... :)

Kommentarer
Postat av: M

Ser väldigt nyttigt ut men det var säkert hur gott som helst. Ha det så gott:-)

2010-01-18 @ 15:42:03
Postat av: Ellen

Hej=) Låter kul med gympan, kanske ska komma ner och testa;) Det är väl inte din dator?? MAssa Kramar

2010-01-18 @ 17:33:36
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0