Söndag...

Jaha nu är det söndag igen, startat dagen med en sconesfrukost :) Blir nog att plugga lite under dagen.

Fredagen var toppen, härligt snöbollskrig.. Var inte så många men hade riktigt kul iallfall :) Efter det blev det en skoj fest :P
Har inte så mycket tid just nu, men här kommer en bild på de tappra barnen som lekte i snön..
fler bilder finns på facebook.

De Tappra, och jag som blir mulad mitt under fotograferingen! Tack tjejer ;)

KRAM K.


Uppdatering för kvällen:

Sitter i soffan och kollar på Johan Falk, får se hur sverige kan skapa en polisserie i CSI anda :) Verkar så där...

Annars har jag städat ikväll. Blev helt okej, finns inte så mycket att göra när det är så litet men ser golvet nu iallfall! Ska nog plocka undran lite småsaker också så det inte är så mycket som kan damma. Har lånat två pussel också så kanske ska börja med det ikväll.. Morfars lilla bord kanske passar bra till det :) Har gett upp som tvbänk, nu står tvn på skrivbordet.

Ja men det var väl allt för nu, kanske kommer en sen uppdaterning om jag har tid :)

KRAM igen!


Kommentarer
Postat av: M

Låter bra att plocka undan då är det lättare att hålla ordning!!! Morfars bord är nog helt okej till pusselbord.

2010-01-11 @ 06:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0