En lång helg...

Det har varit en lång helg, men ack så trevlig :) Bärjade i fredags att möta upp Cissi med flera för att ta ett glas vin på Friday's, vilket slutade i dans på N&S. Var mycket skoj, som spontana kvällar brukar att bli.
Eftersom jag är ledig hela helgen så var det dags att träffa två tjejer från jobbet. Jenny ska sluta så jag, Jenny och Sabina var på Big Horn och åt. ÅH VAD DET VAR GOTT!!! Vi lyxade med förrätt Räkcoctail och till huvudrätt Indrefile med stekt potatis, beasås och vitlössmör. Efter det var jag så mätt att jag trodde jag skulle rulla ut. :)
Men vi gick hem till Jenny för förfest och vidare ut på stan. Lyckad kväll det med!

Men idag har jag sovit och sovit.. Daniel började jobba vid halv fem så jag har tvättat här hemma. Ikväll åkte jag till Frognerparken och åt middag på Daniels jobb. Gott gott :)

Måste bara säga att jag mår så bra nu! Fint väder och allt flyter på som det ska.. Bara en liten resa med hjärtat som saknas, men det kommer det kommer :)

Ha en bra kväll,
KRAM K.


Sabina, Jenny och Jag


Jenny och Jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0