SÅ nu har jag fått min nya dator...

därför finns det inte längre några ursäkter för att inte uppdatera bättre!

Har kommit tillbaka från min semester hemma i Kalmar. Var helt underbart att komma hem och hälsa på alla och bara mysa.
Midsommar var toppen, även om jag inte hade Daniel med mig så gick det bra :) (Han var kvar i Oslo hela tiden) Lekar och god mat, och de bästa vännerna man kan ha! ♥


Jag hann med en resa till Karlskrona och syrrans nya lya. Mycket fint och en liten utgång med Sanna.



Hade även besök av fina Emelie ♥
finns inga ord hur underbart det var


Nu blir det pannkakor här hemma, bäst att hjälpa till innan han säger något ;)

KRAM K.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0