Sen tisdagskväll på jobbet...

är hemma från jobbet nu. Blev sent eftersom det saknades pengar i kassorna, inte kul. Men hoppas att de "dyker" upp imorgon! :) Har annars varit en skön dag på jobbet. Chefen undrade om jag ville ta lite mer ansvar och lära mig dagsuppgöret och möta varugubben som kommer med varorna... kanske inte låter så spännande men för mig så var det ett steg i rätt riktning (vad den nu är)

Sitter hemma i soffan nu, Alex och Daniel spelar Magic... mycket spännande att kolla på ;)

Vädret är inget att klaga på, riktig sommar. Men träningen måste jag ta tag i...suck. Inte kul att gå in på ett gym när det är så fint väder ju :) Håll med mig!!!

Ledig på torsdag, då mamma och pappa åker till Österrike. Hoppas ni får en bra resa!

KRAM K.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0