Sol och bad på min lediga dag...

det var min plan det. Skulle möta upp Sanna vid 10:30 för att sedan ta bussen till ett ställe som hon visste om... Men ända sedan jag vaknade så har det regnat. Så nu vill jag inte ens gå ur sängen :) Åh jag som hade så bra planer för dagen, bara att tänka om. Kanske ska ta mig i kragen och gå till gymmet? Det tåls att fundera på...

Annars har jag en dejt med Charlotta när hon slutar sitt jobb. Ska bli trevligt har inte sett henne på jättelänge. Konstigt när man väl bor i samma stad :)

Daniel jobbar idag, öppnar. Annars hade han också varit ledig, dom har stängt om det är dåligt väder :)

Lite bilder från förra veckans poolparty hos Sanna:



KRAM K.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0