Sov för länge idag...

Japp jag blev väckt av att chefen ringde och undrade vart jag var. Lite pinsamt men då är det tur att jag inte gör så mycket på morgoen! Var på jobbet 25 minuter senare. Bra! :) Var mycket på jobbet, vi har börjat stora sommar-rean, halv pris på röd pris. Vilket innebär att alla är som galna!!! Jobbade därför till halv 5, det kan jag ha när jag läser fel på schemat ;)

Sedan sist har jag varit på IKEA. Eller ja, Daniel var också med :) Köpte nya överdrag till soffan, en lampa, ljustake, diskställ och lite småplock. Det är ju så mysigt att gå där, tyckte iallfall en utav oss ;)

Nu blir det jobb resten av veckan, det är bara att köra på.

Nu sitter jag och väntar på att Miss Marple ska komma ut på tv4play.se så jag kan kolla på det :) Det är ju onsdagens höjdpunkt, och imorgon är det Ernst!! Weheee!!

Ha en bra kväll,
KRAM K.

haha så söt!♥


ska se om jag får upp några bilder på våra "nya" soffor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0