Grill och mys med Daniel...

Söndag, vilket innebär att jag är ledig hela dagen! Kan ju inte bli bättre! Och när det är sol och sommarvärme har jag inte att klaga på. Dagen började med ett kort pass på gymmet, enligt Hannes var Daniel och jag är i 17 minuter. Här har ni två som tränar fort och effektivt ;) haha..

Men vi gick hem och gjorde klart grill mat och begav oss till vårt solställe... Helt utrustat med grill och bord, kan nästan inte blir bättre. Så vi grillade och mös i solen, helt underbart! Sedan mötte vi upp Hannes och Sanna. Pojkarna lämnade oss för att spela poker, så vi tjejer hängde ett tag och framåt kvällen blev det en öl och ett glas vin ute.

Så nu är jag hemma med Daniel igen och vi ska kolla på Twin Peaks, har kommit in i serien nu som bara blir konstigare och konstigare.. hur ska det sluta?!

Som sagt har det varit en mycket bra dag, hoppas ni också haft det!!

KRAM K.


Grill med fin utsikt över Oslo...



♥♥
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej Syrran=) Ser helt underbart ut=) Vi kommer på FREDAG!!!!!Längtar <3 Massa Kramar

2010-06-07 @ 13:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0