Längtar tills jag får min nya dator...

Jag är så trött på min dator, så trött att jag inte ens orkar starta den!! Därför sitter jag på Daniels dator hela tiden, vilket gör att jag inte kan lägga in några bilder, bara så ni vet :) Får bli en bilduppdatring så fort jag kan!
I helgen var syster och Henke på besök. Var en mycket mysig vistelse, synd med vädret bara då det regnade hela tiden. Solen kom i måndags då vi gick till bussen :) Osis. Men vi turistade en del, och gick runt nästan hela Oslo!
Karl Johan
√ Bogstavsveien
√ Frognerparken
√ Aker brygge
√ Oslo City + Kappahl
√ en tur i Oslo nattliv
√ Grünelükka 
√ Holmenkollen
√ Operahuset

Så vi är nöjda, men har sparat lite till nästa besök :)
Idag ska jag jobba, helt otroligt vad jag trivs! Men har ju ledigt över midsommar, i 1,5 vecka till och med! Då blir det semester i Sverige. Får se vad jag hinner med, tiden brukar alltid gå så fort :) tokigt!
Ha en bra dag,
KRAM K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0