Pyntat på balkongen...


Jag har pyntat på balkongen eftersom vi får finbesök imorgon. Syster och Henke kommer på besök och stannat tills på måndag. Det ska bli jättetrevligt, synd att vädergudarna inte är på lika bra humör som förra veckan då det var sommar här. Nu ska det bli mulet och kanske regn, men vi får göra det bästa av saken :)
se så fint :)
Jag är dock helt slut efter att ha börjat jobba vid 07:00 i två dagar och inte lagt mig i tid, fy! Men jag ska väl inte klaga, blir några övertimmar denna måndagen då ju :) Och kunde inte säga nej när Emilie frågade om jag kunde komma 7 imorgon med...så det MÅSTE bli en tidig kväll idag :)
Vet inte när Daniel började idag så då vet jag inte heller när han skulle kunna sluta..hm jobbigt det där :)
Nä nu blir det att fixa lite i lägenheten, och ta en dusch och sedan sängen. Skulle tränat, men det får vila denna vecka :) Nya tag på tisdag!
KRAM K.


Kommentarer
Postat av: M

Så fint det blev:-)

2010-06-11 @ 18:53:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0