En egen lägenhet...

Måndag den 8 mars, jag har varit på en arbetsintervju. Gick bra tror jag, hoppas att dom gillade mig :) Blev iallfall så att jag ska träffa lite annat folk, hon jag pratade med, hennes chefer. Oooops! Ska ska till restaurang Egon vid 15:15 idag. Undrar om det blir mat... Men nu är jag hemma igen, kollat på min och Daniels nya serie Life on Mars. Mycket bra serie måste jag säga!
Annars så fick vi mail från lägenheten!! Och vi fick den!! JAA! Så vi ska träffa henne på torsdag eller så och skriva kontrakt. Undrar bara när vi får flytta in! Men det blev Lägenhet 1, så hyran kommer bara vara på 7500:- typ, el tillkommer som vanligt men ändå billigare än de andra för 9000:-
Nu ska jag försöka skriva lite på min hemtenta som ska vara inne idag.. suck, Det kommer aldrig att gå! Men något litet kanske jag fåt ihop, tur att jag har Emelie där hemma som hjälper mig! Saknar dej, kom hit!!

KRAM K.


Kommentarer
Postat av: M

Härligt att ni fått lägenhet, nu löser sej säkert jobb också. Ha det så gott!!!

2010-03-09 @ 08:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0