Lägenhetsletande...

Idag har vi letat jobb/lägenhet... eller försökt iallfall :) Tiden försvinner på något sätt väldigt fort om dagarna. Men var hos Charlotta och Daniel lämnade sitt CV på Fridays, hoppas att han får något jobb där nere så att dricksen rullar in :) Jag gick in på KappAhl och lämnade mitt CV, tyvärr behövde dom inte någon just nu. Men kanske när det börjar bli sommar eller mer i April. Jag håller tummarna!! Mailat Manpower också så kanske får något genom dem.
Var och kollade på en lägenhet till nu, mycket fin och vi båda gillade den!! Men ska och kolla på en ny nu vid 20:00. Det som var bra med den vi tittade på nu var att det bara var 7500 i hyra, den andra har en hyra på 9000..men kan gå, det kan gå...
Lägenhet 1:

(Bild från:http://www.hybel.no/bolig/koselig-fullt-moblert-leilighet-til-leie-sentralt-i-oslo?utm_source=hybel.no&utm_medium=email&utm_campaign=kontakt-eier)

Lägenhet 2:
(Bild från: http://www.hybel.no/bolig/koselig-2-roms-leilighet-pa-32-kvm-ledig-i-rolig-strok-pa-gronland )
Okej, om man kollar på bilderna kanske valet inte känns så svårt :) Men har inte kollat på Lgh2 än. Den kanske också är bra, ser ju så ut. Men som sagt så kostar den lite mer.. svårt svårt! Ligger typ i samma område.
Daniel och Hanens spelar Magic så jag har inte så mycket för mig, ska höra av mig till Cissi.. känns lite dumt att jag inte sett henne på länge :( Men det kommer tid, jag ska ju bo här nu! Wee...
Ha en bra kväll, hör av mig när jag kollat på den andra lägenheten!
KRAM K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0