Oslo i solen...

Solen skiner här i Oslo.
Skulle varit på möte med Manpower idag vid halv ett men hon var hemma med sjukt barn och flyttade mötet till fredag. Segt att ha en hel vecka att inte göra något alls på.. Men har mailat en massa hotell idag, och hoppas på svar. Sedan ska jag skriva klart ett CV som jag kan lämna i butiker, men det är svårt. Undrar om det lyckas för något att få ett jobb utan kontaker?!
Som sagt är det fint väder och jag vill ut i solen, ska sätta mig på balkongen och njuta...
KRAM K.


Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej!=) Det är bara att kämpa på, mer kan man ju inte göra! Men låter som du har en bra plan! Lycka till på fredag! Massa Kramar

2010-03-15 @ 16:32:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0