Otroligt dålig uppdatering!!!

Ja jag vet!! Fy mig!


Men har varit lite mycket att göra den sista tiden.. (är väl det som ni vill veta?!)
Men jag har fått jobb =) och flyttat =)
Jobbar på KappAhl igen, men på Oslo City denna gång. Varit där i två dagar nu, känns bra.. kommer nog att trivas där. Tar bara 10 minuter att gå från mig, typ..15 kanske =)
Sedan har jag och Daniel flyttat in i vår lägenhet. En mysig etta på 40km2 kanske.. har inte så stor koll men det passar perfekt!
Blir bara en snabb uppdatering, lovar att komma med lite bilder också! =)
Daniel fyller år idag så jag ska laga mat tills han kommer hem, slutar vid 22:00tiden så börjar bli ont om tid eftersom jag inte har handlat än!! Oooops! Skynda skynda!!
KRAM K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0