Ser fram emot ny kollektion...

Hemma igen efter en dag på jobbet... 8-16, det var länge sedan jag var uppe på tidigt för att gå till jobbet. Mengick ganska bra, tiden går fort om man börjar tidigt :)
Ser fram emot den nya kollektionen som kommer till butiken den 9 april!!
www.kappahl.com/no
Visst ser det fint ut? :)

Nu sitter Hannes och Daniel och spelar magic, jag sitter vid datorn..haha, men snart kanske jag ska lära mig! DÅ har det gått långt ;)
Imorgon är det jobb vid 8 igen, sedan åker jag till Kalmar på torsdag vid 7:50. Är hemma hela påsken.
Väl tillbaka i Oslo går jag på min heltid, tycker det känns mycket bra. Trivs bättre och bättre på jobbet, har bara lite svårt med namnen på mina kollegor :) Men det kommer väl snart!! hoppas jag!

Ha en bra kväll,
KRAM K.


haha hittade något kul att fördriva tiden med! Men ni måste hålla med om att bikinin är snygg, undra vems ögon och mun det är?! Hoho, kan det vara lilla mig? haha...
<div style="text-align: center;"><a href="http://nelly.com/designyourbikini/?bikiniuser=iM2Qr64b2kJ9ztGX6om5siw5SG1FDY6liu2P#bikiniGallery" title="Är du Nellys nästa bikinidesigner?">Min designade bikini på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på min bikini här!


Kommentarer
Postat av: M

Du är så välkommen hem! Härligt att höra att du trivs på jobbet. Tusen kramar

2010-03-30 @ 18:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0