Snart en vecka till i Oslo...

Nu har det snart gått en vecka till här i Norges huvudstad.. och ännu iget jobb :( Men jag är inte den som ger upp, ska till Manpower imorgon istället och se om dom har något som passar mig! Tänk på mig vid 10:00!! <3

 

Annars har jag haft en skön dag, sitter nu på Fridays och har tagit en kaffe. Väntar på Erika som är på ett möte, sedan blir det att gå hem.. Kanske förbi en sväng och se om Daniel jobbar :) Kanske inte ska sitta där så länge som jag gjorde häromdagen då jag satt där i typ 5 timmar!!! :) Var inte så mycket folk och jag satt ute, burr, så det kan inte gjort så mycket :) Längtar tills vi får vår lägenhet så jag kan fixa i den!!!

 

Kollar lite biljetter hem till Kalmar den 1 april då vi ska fria syster, måste komma på en bra present!! tänk tänk tänk... :)

 

Ha en bra dag,

KRAM K.



Kommentarer
Postat av: E

Ja snart är det Påsk då ses vi=)) <3

2010-03-18 @ 19:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0