Tillbaka till Oslo...

vad jag tillbaka i Oslo... känns mycket bra måste jag säga!

Tog nattbussen i går kväll från Malmö, segt och en kall buss men vid 7tiden var vi framme i Oslo. Tog en taxi till Cissi för att lämna mina saker, mysigt att träffas igen! Tänk att vi är i samma stad, wee wee! :)
Daniel gick till sitt boende för att lämna sina väskor, lite synd att vi inte bor ihop än.. men det löser sig snart hoppas jag:)
Tog oss iallfall till Skattekontoret, så ska snart få nytt personnummer och ett skattekort. Daniel är duktig och har skrivit ut sitt CV, men jag har inte skrivit klart mitt än.. Ooooups!
Men hittade en butik som sökte en deltids anställd, ska dit imorgon och då ska jag ha skrivit något bra :) Vore kul att få något iallfall...

Sedan vid 13:00 ska vi kolla på en lägenget, det ska bli så spännande!! :) Hoppas den är fin, kanske lite dyr men känner att jag vill ha ett fint boende.. Så det får det vara värt, får väl dra ner på andra utgifter..(skor)

Nu sitter jag hos Cissi, men ska väl snart lägga oss...

God natt mitt hjärta...<3

KRAM K.


Kommentarer
Postat av: M

Lycka till med lägenhet och jobb:-)

2010-03-03 @ 15:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0