vaknade med ett ryck...

hade ju självklart försovigt mig i morse!!! Hade ställt klockan på 7:00 (börjar vid 8:00) så enligt mig hade jag GOD tid på mig att vakna, välja kläder och äta frukost... men igårkväll hittade jag inte min norska mobil så tog den svenska, kanon 7:00 står den på God natt! Bara det att jag inte hade ställt om den till sommartid, så klockan var 8:00 då jag vaknade, samma tid som jag skulle vara på jobbet.. suck! Men hann ganska bra, kom dit 8:30 (typ).
Men den lilla missen har förstört hela min dag, känns som om jag inte har vaknat än eller är en halvtimme sen alltid. Är det bara jag som känner så när man försover sig!?
Nu ska jag iallfall tillbaka in till stan, köpa lite kläder på jobbet som jag kan jobba i..kulkul! Även möta upp Karin så jag får mina saker som är hemma hos dem, och jag ska lämna ifrån mig hennes skor :)
Dags att gå ut i regnet, burr!
Imorgon blir det Kalmar!♥
KRAM K.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0