Vet att mamma väntar...

Jag vet att mamma iallfall sitter där hemma i Sverige och väntar på bilder från Oslo!!!

Men får vänta litet tag till :) Nu ska jag ta ett bad, sedan ska jag fixa mina bilder! Jag lovar!

KRAM K


SÅ DÄR!!!


alltid lika underbart att gå ut i köket


köket




badrummet med ett underbart badkar


"sovrum"


vardagsrummet


totoro bjuder på frukost på sängen



jag med systrarna fredriksson

hemma hos Cissi, Erika & Karin - Lina på besök


jag och mitt hjärta


fina flickor hos Charlotta


jag och Agnes


min fina tårta


namnam i köket

Kommentarer
Postat av: M

Du är för söt!!!!!

2010-03-28 @ 20:16:09
Postat av: Ellen

Hej Syrran! Vilken mysig lägenhet=) Jättekul att se lite bilder på hur ni har det! Uppskattas=) Ses snart Puss puss <3

2010-03-28 @ 22:08:22
URL: http://annaellenpersson.blogg.se/
Postat av: Anna

Äntligen får man se lite.. Alltså den där tårtan ser inte helt fel ut.. Ska snart skriva hemtenta för Dick och tårta är nog det enda som skulle kunna trösta mig för tillfället :) Kram på er båda!

2010-03-28 @ 22:09:59
URL: http://annakristinasvensson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0